Lcy Ravza123 süt iciyomusunuz yada yougurt cok tüketiyomusunuz benimde cok agriyor oturup kalkinca baya bi aciyor doktorum süt ic ddedi 😣
Heather Ravza123 benim ayaklarımın altı acıyor çok sabahları basamıyorum üstüne. Hızlı kilo alımından olabilir sanırım🙁
Ciara93 Ravza123 ben de çok içmiyorum canım :/ ama ilk gebeliğimde daha çok tüketiyordum onda da aynısı olmuştu, hatta daha beter, ayaklarım sızlıyordu sabahları. Süt pek faydası olduğunu sanmıyorum kilo alımı sebep olabilir, 15 kilo aldım 🙈