deleted270 Çatlama iğnesi içinde hcg var ya hani o yüksekken düşüp sonra kanda tekrarmı yükseliyo Benim ovulasyon testi iğne vurduğumdan beri hep kopkoyuydu bugun 6.gün silikleşti biraz hamilelik olmıcakmı yani
afrasil deleted270 canim hiç alakası yok böyle seyler yapıp kendini niye düşüncelere strese sokuyorsun
deleted270 afrasil ikinci cocuk için upraşıyorum ama birinciymiş gibi sabırsızım neden böyle bilemedim beklicem artık yapmıcam 😔
afrasil deleted270 yani olmayınca 1.de aynı 2.de aynı 3.de ayni önemli olan istemek bence isteğe ulaşamayınca insan ve çaba gösterince yoruluyor üzülüyor