AiA Herkese merhaba , 19 haftalık hamileyim göğüs ucum banyodan çıkınca kuru ve beyaz beyaz bayaz, bugün de fark ettim etrafında kabarcıklar oluşmuş . Göğüs ucu kenarlarında. Sizdce bu nedir ? Normal mi 😔
MerveKontakay Betus93 bende de çıktk doktoruma gösterdim sıkıntı değil dedi sizde gidince bir gösterin 3. Gögüs gibi çıkabiliyormuş hamilelikte ama genelde normalmiş
Sultan42 AiA hamileliğin bir belirtisi canım o ben hamile olduğumu göğüslerimden anlamıştım ikincileri Yani 😂
tgbhb Sultan42 inşallah yırtık olmaz. Dayanılmaz şekilde kaşınıyor. Elimde değil kaşımamak. Sürekli kakao yağı sürüyorum
Sultan42 tgbhb cilt kurudukça kaşınma olur ve çatlak oluşur canım cildini elinden geldiğince kurutmamaya bak