Gunes18 Neden korkuyorsun. Bende ikinciye gebeyim. Valla çok rahatım tadını çıkarıyorum. İlkde olan panik halleri yok bir kere. Tecrübelisin. Doğum nedir biliyorsun ondanda korkmuyorsun. Ya bide çocuk olsun diye ne uğraşlar içine giren kadınlar var maddi ve manevi. Rabbim lutfetmiş ,nasip etmiş, bana afedersin ne halt yemek düşer