İlk haftalarda bende aynı şeyleri düşündüm yol ne kadar uzun oo kalan güne bak 3 hanee ooo diye, şimdi 29. Haftadayım az kaldı haftamız ama sanki geçmiyor gibi geliyor bu arada. Gerçi çalışınca hafta nasıl başlıyor bitiyor anlamıyorum ama haftasonları hiç geçmiyor sanki