Merhaba, benim de idrar yolu enfeksiyonum vardı çok yüksek değildi belirti göstermiyordu bende ancak tahlil sonucunda çıktı doktorum bol su içmemi ve kızılcık tüketmemi tavsiye etmişti hergün küçük bir kase kızılcık yedim yaklaşık 8 10 adet gibi ve 1 hafta sonra tahlilim temizdi ilaç vermedi deneyebilirsiniz siz de umarım faydası olur 😊