Ddnzz 11 haftalık hamileyim ara ara kahve rengi lekelenmem oluyor doktorum progestan vermişti lekelenmem olunca iğne vuruldum sonra bir kaç gün sonra geçti şimdi tekrar başladı tekrar iğne oldum aranızda böyle olan var mı