Mavi87 Nur2308 tatlım kanama, şiddetli ağrın yoksa korkma. Benimde bazen bir gün hiçbir belirtim olmuyordu, sanırım geçti artık diyordum. Ertesi gün tüm gücüyle bulantım tekrarlıyordu. Ama içinin rahat etmesi için doktorunu ara bir sor bakalım ne dicek
September_ Happylif3 valla ben sizin dört yorumunuza denk geldim dördü de kopyala yapıştır gibi aynıydı. O yüzden dikkatimi çekti. Özellikle bakmadım olumlu yorumları da var mıdır diye 🤷🏻♀️ Evet bazen en ufak şeye bile tedirginlik duyan arkadaşlarımız oluyor ama normal herkes soğukkanlı davranamıyor ya da içini bir nebze rahatlatmak istiyor. Sizin düşüncenize de saygı duyuyorum kesinlikle. Sadece bir gün böyle bir şeyi bana yazarsanız çok üzülürdüm galiba o yüzden bir eleştiri sundum. Neyse size de böyle postlar açmak durumuna düşmeyeceğiniz sağlıklı gebelikler diliyorum 🌸