Merhaba arkadaşlar ❤️ Kendi isteğiyle ikili tarama testini yaptırmayan var mı? Benim kafam çok karışık pazartesi günü kontrole gidicem muhtemelen ikili tarama testi isticek. 12 haftamı geçtim çünkü ama sonuçlar net çıkmıyormuş yanıltıcı olabiliyormuş. Bu durum anne adaylarını strese sokmazmı sizce? Çok kararsızım 😔