Ben kızılay hastanesinde 250 tl ye Şerif ışın’a yaptirdim radyolog olmasina ragmen yarim saat inceledi herseyini gosterdi renkli fotograf verdi ve eşimle girdim ben memnun kaldim normalde hüma ya gidiyorum oranin radyologunu hic onermiyolar.
Sehir hastanesine 1 ay oncesinden gittim ordada randevu olmadigini soylediler.
Imkaniniz varsa perinatologa gidebilirsiniz😊