Melikeelanur Fundaozbk canım benim de bı basliyo bı bitiyo canım sıkılıyor kaç kere gittik bişi yapmiyolar istirahat dedi sadece progestan fitil verdi bı kez işte onu kullanıyorum işte dün geçti dedim buvun baktım yine var hayırlısı haftaya tekrar gitcem
Melikeelanur Fundaozbk ama bı haftador sadece tuvalate kalkıyorum canım zor oluyo bu kızım da var annemde kalıyorum ytiyorum öyle yapacak bişi yok 8+2 olduk
Fundaozbk Happylif3 hayır ilişki zaten yasak yapmıyorum kesinlikle uzun yolada çıktım ev işide yapıyorum yani normal ev işleri fitil kullanıyorum zaten
Happylif3 Fundaozbk O zamma no panik. Kırmızıya dönmediği sürece sorun yok. Bazı gebeler 9 ay bile kullanıyor bu fitili. Doktorunla görüş