Merhaba kızlar. Kan sulandırıcı iğne kullandığım için kanama riskim daha yüksek normal doğumda. Karar veremedim hala. Normal mi Sezaryen mi olmalıyım. Kanamayı bi şekilde durdururlar diye düşünüyorum. Benim gibi olan var mı aranızda. Size ne dedi doktorunuz?