Kızlar 12.haftamdayım önümüzdeki pazartesi ikili test yapacağız demişti doktorum ama tam olarak neler yapacak merak ediyorum. Kan vereceğim sanırım kaç güne çıkıyor ve ölçümleri sonuç çıkınca mı yapıyor yoksa pazartesi kontrolde ölçümleri de yapıyor mu ve kaç dakika sürüyor acaba? Bir de 12+4 gün civarlarında olacağız cinsiyeti de öğrenebilir miyim acaba. Tabiki önce sağlıklı olması inşallah hiç bir sorun yoktur. Süreci merak ediyorum bilgilendirme yaparsanız sevinirim