Btm571 bilmiyoruz ki canım geçtiğimiz perşembeye kadar herşey çok güzeldi kendiliğinden döndü yavaş yavaş kanala girdi açılmaya hafiften başladı. Dün muayenede 15 gün gerilediğini gördü doktor. Eğer açılma olmazsa sezeryana alalım dedi. Baştan beri normal istiyorduk bende bebeğimde çok uygunduk ama neden böyle oldu hiç bilmiyoruz. Yarın son kontrol var artık yarın kesin karar vericez.