Ayseyyy Beta hcg 1578.05 çıktı kaç haftalığım vee doktor baktı kese gözükmedi dedii kese. Gözükmüyomu bu değerlerde
Sema05 Ayseyyy cnm benim 4 binlerdeydi gittiğimde 4 haftalık di daha Küçük seninki ondan goremez bekle birz daha
Gizmolata Ayseyyy bhcg değeriyle hafta hesaplanmaz. O yüzden yazanlarla kıyaslamayın. Benimki 4 haftalıkken 24 tü ona bakarsınız. Önemli olan sağlıklı artış. Bi haftaya görünür keseniz 🥰
deleted270 Ayseyyy normalde 1500 üsütünd ekese gözükmesi lazım ama belki yeni oluşuyodur inşallah güzel haberler alırsınz iki gün sonra tekrar git
annee27 Ayseyyy degere gore hafta olmaz ancak gec dollenmede fln olur son adete gore hesaplayacaksn 1500 olunca karindan dahi girunur demisti benm doktorum gercektende 1500 lerde karindan bakmisti
Ayssmom O değerlerde olunca 3-4 haftalık oluyorlar galiba yani kese yeni oluşmaya başlıyor olabilir benim bu değerlerde gözükmemişti
Ayseyyy Ayssmom hemşire bi tanıdığım gözükmesi lazımdı dedi ama başka doktorada gitsemmi kararsız kaldım
Busdnc Ayseyyy bence başka hastaneyr git bende özelde kontrole gittim 5 haftalık kalp atışı yok dedi iki gün sonra aşırı bulantıdan devlete acile gittim ultrasyonda 7+3 dedi kalp atışı var dedi cihazdan cihazada drgişiyor dedi doktor