Svmcan Esraalkis yüksek sanırım 2 civarı olması gerekiyor galiba. Ben ilaç kullanıyorum o civarda tutabilmek için .
Binnazzz12 Esraalkis yüksek endokrin e gitmeniz gerekir 2.5 altı isteniyor bnde 4.97 ydi ilaç kullanıyorum şuan
Almirasu Esraalkis benim de sizin gibi cıktı 10 haftalık bende doktora gideceğim bugün bakalım ne diyecek
Esraalkis Binnazzz12 bugün doktora gittim tekrar tahlil istedi onun sonucuna gore ilac yazicak bnada.