😀 merhaba kızlar sonunda banada dogum hıkayemı yazmak kısmet oldu allah herkeze böyle bır dogum nasıp etsın. annemlerdeydım gündüz eşim bırakmıstı is yerınin iftar yemegı vardı benıde evde tek bırakmak iştemedi sonra aksam oldu iftar yaptık eşim 22:00gibi geldi. bıraz oturduk kendı evımıze geçtik. ben uyuyamadım eşim geldi ilişki yasadık sonra benım agrım gecmedı dus aldım eşim burnundan nefes al agzından ver azaltır dedı agrını gecemedı hastaneyr gidelim dedi ben itiraz ettim askım yalancı sancıdır boşver gecer sen uyu dedım ama gecmedı sonra gıyındık hastaneye geldik acılden girdik dogum hameye kapısına geldık sonra bizim doktor nöbetciymiş alalhtan catıya hıç bakamamısım dedi once catıya bakıcam dedi catıya cıktım baktı suyumu patlattılar 5 cm acıklıgım vardı nst ye bagladılar sonra nst de sancım cıktı sonrada lavman surduler serumla gezdım sancım artı sonra ıkındım orda catıya cıkardılar sonra doguma gectım. 1 bucuk saatte kendı sancımla dogurdum allah herkeze kendı sancısıyla dogurmasını nasıp etsın erken dogduk bız 36 +5 saat 3:20 de