Bernademet semra_366 yani zıbınlar banyo eşyaları taraktır tırnak makası vs alayım o zaman demi yatak için bekleyeyim e bebek uzak bana internetten de her birsey için kargo ücreti var hergun ayrı indirim olması iyi olmiyor yakın olsa gidip gidip alıverirdim☺️
semra_366 Beyazmelekkk Ben de erken aldım ama kurmadık son aya girene kadar kutuda kaldı çok yer de kaplamamış oldu
hhulyas September_ ben hepsini tecrübe etmiş biri olarak söyleyeyim hocam. 24-32 arası idari izin diye geçiyor ve izne ayrılıp ayrılmamak tamamen sizin kararınız ama doğum sonrasına aktarilamiyor. 32den itibaren doğum izni başlatılabiliyor. eğer çalışabilir raporu alırsanız 37. haftaya kadar çalışıp sonrasında zorunlu olarak doğum iznine ayrılıyorsunuz.
September_ hhulyas çok teşekkürler o zaman idari izne ayrılmak mantıklı. İdari izin Sonrasında çalışabilir raporu alıp sonraya aktarmak ne kadar etik olur bilmiyorum ama böyle de bir hak verilmiş. Siz ne yaptınız peki ? İdari izin bitince çalışmaya başladınız mı sonrasına aktarmak için ? Çok kararsız kaldım yorumunuzu merakla bekliyorum ☺️
hhulyas September_ ben 24te izne ayrıldığımda yüz yüze eğitim vardı. hiç tereddüt etmeden ayrıldım tabi. yerime ücretli geldi. 32.haftada da eğitim online olmuştu ve ben de sizin gibi çok doğru bulmama rağmen geri dönmek istedim. çünkü 32de doğum iznini başlatinca doğum sonrasına cidden çok az zaman kalıyor ve olan bebeklerimize oluyor. idare biraz problem çıkardı ama orta yolu bulduk bir şekilde. ücretli de çıkarılmadı bana da 15 saat ders verildi sorun çözüldü.
hhulyas Bernademet merhaba hocam. ben de büyük trendyol indiriminde alisverisimin çoğunu tamamlamistim. şimdi fiyatlara bakıyorum da büyük kârdayım:) bence diğer sitelerin indirimlerini de takip edin. mesela su anda hepsi buradada anne bebek ürünlerinde guzel indirimler var. bir de ben online siparis verirken kargo ucretsiz kotasini dolduracak kadar siparis veriyorum beğenmediğini geri gönderiyorum, sizin de aklınızda bulunsun :)
September_ hhulyas evet insan tereddüt ediyor ama doğumdan sonra iki ay da çok az gerçekten ücretsiz izin de mecburen alınıyor ama herkesin bütçesi bir olmuyor tabi. Neyse ki orta yol bulunmuş çok sevindim sizin adınıza darısı bize inşallah 🌸 teşekkürler yanıtlarınız için ☺️
hhulyas September_ rica ederim, umarım sorunsuz bir süreç yaşarsınız bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 😊
Ozlem23 Bernademet benim takip ettiğim ürünler vardı e bebekte geçen şubat indirime girmişlerdi gerçek fiyatlarını bildiğim için indirime girdi diyebiliyorum bu Şubat’ta kısmetse bebek arabasını ve bikac küçük ihtiyacım kaldı onlari Alicam yani bekle bence büyük eşyalar için Her gün farklı bi ürün gurubunda yada markada indirim oluyo broşür açıklanınca isteklerine göre takip etmelisin
Beyazmelekkk Oykuaygun yaa ne güzel . Bende erken mi olacak diye korktum herkes hep acele etme diye postlar okuyunca .
Beyzan Bernademet baya indirim oluyor her gün belli bir kategoride indirim oluyor ve kısa sürüyor o biraz gıcık ama ilk gebeliğimde 450 liralık puseti 320 liraya balmistm. Özellikle bebek arabası park yatak gibi ürünlerde anne çantalarında vs çok fark ediyor. En son 28 Şubat’ta %28 indirim oluyor
eeygnn123 Kızlar bunun için yani hangi gün neyin ne kadar indirime gireceği gibi bir broşür yayınlanıyormu Ya da ne zaman yayınlanır bilen varmı acaba☺️
ironbaby Ben kıyafet için beklemedim, %50 indirime girdikçe kıyafet, battaniye, ayakkabı, nevresim vs. aldım. Büyük parçalara ve anne-bebek bakım ürünlerine bakacağım
Beyazmelekkk semra_366 bende alıp köşeye koymayı düşündüm sonra kurarız artık. Güzel kullanışlı mıydı ahşap beşik