Merhaba anneler;ben 24haftalik hamileyim karnim tas gibi.Doktora gitdim vajinaya ilac verdi gunde 2kez.O zamanakadar o kadarda karnim tas gibi olmazdi.Simdi ayaga kalkiyorum karnim tas gibi oluyor.Uzaniyorum geciyor.Ilac galiba yan etki yapti.Kimler boyle oldu ve ne yaptiniz?