Bynymn evet kullandim kesinlikle nemlendirmiyor doktorum icinde badem yagi olan her hangi bi kremde isini gorur dedi ben de niveanin bebe yagini aldim icinde badem yagi var cok guzel nemlendirdi bolda su iciyorum 37. Haftadayim suan catlagim yok , genetikte olabiliyormus o kadarini bilmiyorum ama