Mesutnur15 9 yıldır posur posur günlük 1.5-2 paket içen biriydim. İlk doktora gittik. Sıra beklerken doktor odasına girmeden bi tane içtim. Girdim muayene oldum kalp atışını dinledim. Çıkışta eşim uzattı. İçmedim. Ve bir daha ağZıma sürmedim. Şuan eşim balkonda içiyor el yıkamadan, diş fırçalamadan yanıma gelmiyor. Öyle kötü kokuyor ki. Ben tiksindim. Şuan 37 haftalığım. İnşallah en kısa zamanda çabucak tiksinirsiniz. Rabbim kolaylık veriyor. Çabalayın. Çok zor evet ama hiç umulmadık zamanda bi anlık bi karar 😊 Sağlıkla alın kucağınıza 😍