Mesutnur15 yasak olan cazip geliyor maalesef. Sigarayı başka sebeplerle bırakmıştım çok zor bir dönem ama kahve ve çay isteğim tavanlarda. Kola hiç içmezdim inadına canım istiyor. Demem o ki direnin olmayacak şeyleri istiyor insanın canı. Kendimden de biliyorum çok zor hele sigara hatta şöyle bir şey bile oldu. Evde annem kullanıyor sadece birkaç kez paketine uzandım aldım, sigarayı evirdim cevirdim, kokladım yani neredeyse alıp yakacaktim kaldı ki bırakali 1,5 sene oldu. Size hak veriyorum zor ama siz yine de direnin 🙏🥰🌸