Aselinannesi12345 ftmaslhn01 benimde ikinci kızım olucak nasipse ilk kızımın ismi Ayşe sultan.ikinciye Asel lina. Düşünüyoruz
2meelekannesii Benimde ilk kızım Asel ikinci Asya olacak Rabbim nasip ederse🥰 Asel/Asya olabilir isme uyumlu 🙈