Esra-07 18+0 Antalya medikal park hastanesine gidiyorum hamile oldum olalı haftadan beri doktorum erkek demişti şimdiye kadar dün ki kontrolümde o çıkıntıyı göremedim kızın olacak dedi .şimdiye kadar erkek dediği için bir çok hazırlık yapmıştım Daha önce böyle bir durumda karşılaştınız mi hanımlar
sophia Esra-07 olabiliyo canim 12 hafta cok erken cinsiyet belirlemek icin. En garantisi kan yoluyla test yaptirmak ama oldukca maliyetli
Smggrr Esra-07 ben daha dün yasadım 11. Haftadan berı erkek erkek dedi doktor özel hastaneye gıdıyorum birde devlet hastanelerinde olur dıye duyardım 17. Haftam bıtıyo dün gıtıgımızde %99 kız dedı bir daha degısır dıye bırsey alamıyorum
Mervekaynak Esra-07 benim doktorum özellikle 24. Haftaya kadar alışveriş yapma değişebilir demişti çok erken başlamışsın alışverişe
Fatmas Eltime dokuz ay boyunca kız dediler. Doguma kız kıyafetleri ile gitti. Ama erkek çıktı. Kiz karıştı mı acaba diye cok panik yapmıştı 😅 en nihayetinde malesef pembe kıyafetli oğluyla eve gelmişti. Yani bazen ben de nasil göremiyorlar şaşırıyorum 😄
Asyaayaz1 Fatmas pembe kıyafetiyle eve geldi cümlenize istemsizce güldüm 😂büyük şaşkınlık olmuştur ya🌸
Fatmas Melek44 sormamış olsa kiz kıyafeti ile niye gitsin doğuma? 😅 Çok şükür şu an bi kaç haftadır iyiler. 😊
Melek44 Fatmas yok hani ilk haftalarda bi kere koz denilmiştr sonra üstnde durmamşlardr belki cnkü ultrasynlar yda doktrlar cok iyi nasl anlamamşlar sasrtıcı😀