kbralt merhaba :) bilmem bu mesajı görür müsünüz ama, Huriye hanımın doğuma bakışını merak ediyorum. Ben normal doğum yapmak istiyorum inşallah, gereksiz sezaryen yapan doktorlardan uzak durmaya çalışıyorum açıkcası. Sizin bu hususta bilginiz var mı? Prof olduğu için hastanın başında ne kadar bekler o düşündürüyor açıkcası