ecemmp- Merhaba kızlar ben her gün 1 tane coraspirin kullanıyorum bugün kahvaltıdan sonra ilacımı içtim 10 dakika içerisinde istifra ettim acaba ilacı geri içiyim mi kan sulandırıcı olduğu için de içmek istemedim napmaliyim sizce
Asyaerciyes ecemmp- bendede ilaç içince bulantı oluyor bildiğim için ilacı içip hemen yatıyorum veya ağzınıza bi lokma ekmek alın hemen bastırır
Ciciannem27 ecemmp- aynen bnde de oldu normalde hiç istifra etmem idrar yolu enfeksiyonu için ilaç kullandım ve istifra ettım 😏