bnde 33 haftalık oldum acayip korkum war ilk doğumum olcak allah nasip ederse ağrılar nasıl oluyor nerde oluyor ne olurda gitmeliyim hiç bilmiyorm bide tekim allah korusun eşim yokken sancım fln başlarsa naparm nasl giderm hastaneye diye aklmda dlei sorular