Kızlar salı günü randevum vardı gittim ancak doktorun acil işi çıkmış hastane de yokmuş bende başka bir doktora muayene oldum nst çektirdim geri geldim. Normalde haftada bir gidiyordum dün kendi doktorumu aradım haftaya randevu günü istemek için ancak sekreteri değişmiş oda beni cuma gününe çağırdı dedim ben daha salı günü geldim normalde haftada bir geliyordum oda gelip nst çektirin dedi kapattı anlayamadım 3 günde bir mi gideceğim artık sizin muayene sıklığınız nedir bu arada 39 haftalığım.