kbralt
Ben biraz gelenekçiyim oğlak burcu olduğumdan mıdır bilmem. Öyle Liya, Lina, Alin, Asel, Alisa gibi yeni yeni çıkan isimlerden hoşlanmıyorum. Bana yabancı geliyor bu isimler. Zeynep ismini bu isimlere değişmem. O yüzden herkesle anlaşamıyorum 😅 Yaşım da 27 çok büyük değilim ama dediğim gibi gelenekçi bir insanım. Bana göre isimlerin bir ağırlığı bir karakteri olmalı. Hurma çekirdeği ya da Antik Yunancada taç anlamına gelen “Lina” falan koyuyorlar. Haz etmiyorum.
“İnci, Gülce, Zeynep, Azra” koydu arkadaşlarım çocuklarının adını. Bunlar biraz daha hoş ve naif 🌸
Benim oğlum olacak inşallah bu arada adı gibi mert ve erenlerin kalbine sahip olsun diye “Mert Eren” koyacağız 🤗