Ben 3 gündür ishal kusma bulantı sancı şikayetim vardı doktoruma sordum hemen 2 tane reflor iç dedi sonrasında sabah öğle akşam 1 er tane içebilirsin dedi içtim ama kesmedi daha fenalaşınca acile gel dedi gittim 2 tane 1000 ml lik serum takıldı ancak kendime geldim 🙁 ertelemeden ilaç içmek lazım tabii doktoruna danışıp.. yani içelebiliyormuş canım bende yeni öğrendim