Arenmira bnmde 29. Haftamda suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum sebepsiz fizyolojik su fazlalığı çoğunlukta olmakla birlikte birçok sebebi var ilk önce şekerden şüpheleniyorlar, bebeğin sindirim problemi olabilir, rh uyuşmazlığı, anomali vs gibi ama tabiki güzel düşünelim güzel olsun inşallah sebepsiz fizyolojiktir. Bende haftasonu perinatolojideb randevu aldım birde başka doktora göstermek istedim çünkü su fazlalığı erken sancının gelmesine sebep olabilir dedi doktorum.