ssuleeyuce Melekhkn benimde boyleydi ilk yaptigimda cizgide cok silikti. Hamileydim ama dogru olsun diye tekrarladim baska testle sizde oyle yapin idrati az damlatin yaparken cok yapinca boyle dagilma oluyor
Damlae16 Melekhkn https://imgyukle.com/i/HuAbNA canım benim de testim böyle çıkmıştı aslında şimdi 14+3 üz inşallah seninde vardır 🤗
Buketkucuk Melekhkn canım ikinci çizginin varlığı görülüyor ama test dağılmış varsa zaten çıkacaktır tekrarlamanı öneririm nasipse artık😌
LETHE Melekhkn o yoldan geçmiş biri ve tüp bebek ile hamile olan biri olarak insallahh hamilesindirrr. Kac gun var adetine
Gul76 Melekhkn https://imgyukle.com/i/HudtfP buda benim bebisimin ne gündü ama ya nasil bi tarifsiz mutluluk oluyo insanda
Ahsennurrrr Melekhkn eğer ikinci çizgi beş dakka içinde varsa test pozitif canım ama dağılmış sen bı tan daha et bence bugün hayırlısı olsun inşallah ❤️