Mervekaynak ben öneriyorum şuanda orada takipliyim. Randevu talebi oluşturunca zaten boş yer olduğunda mhrs ya arıyor ya SMS yolluyor hemen girip alıyorsun. Eğer 37 hafta ve üstüysen randevusuz gidebiliyorsun. Bekleme alanında zaten erkekler yok. Hastane sakin , çok temiz , çok büyük ve çok güzel bir hastane. Herkes de çok güleryüzlü. Tavsiye ederim diğer arkadaşlara da 😊