kardelen214 Sorma canım.9,5 ay önce 32 haftalık oğlumu kaybettim.4 5ay sonra yeniden bebek istedik bir an önce kucağımız dolsun acımız hafiflesin diye.O zaman öğrendik ki hipertiroidi hastasıymışım.Tiroit değerlerim normal değilmiş.Tedaviye başladık çok şükür 2 aydır düzene girdi.Tabi pandemiden ötürü endokrinoloji doktorum yoktu dahiliyeye gittim.Değerlerim düzelince yeniden denemeye başladık 2 aydır olmadı.Bu ay 2 gün gecikme yaşadım baya umutlandım, test yaptım negatif çıktı sonra da oldum zaten.
Çok zor bir durum gerçekten psikolojik olarak çok hırpalandığımı hissediyorum 😔 var bir hayır sabır diyorum sürekli ama gerçekten bu durum zorluyor ve üzüyor insanı