Salandozlu Gulsen4224 yaaa bence de kız video çektim onda da iki çizgi var gibi 😍😇 iki hafta sonra netleşecek yazacağım inşallah😍
Halise2121 burcinnb bence erkek bebek kolları bacakları erkenden oluşmuş buna göre d erkek ama gene d daha küçük bacak arası net değil 🥰
Salandozlu Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/yHIuM0][img]https://i.hizliresim.com/yHIuM0.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/ui0eOo][img]https://i.hizliresim.com/ui0eOo.jpg[/img][/url] canım video da bacak arasını buldum bu da bacak arası bu arada 🤣
Burcag @Gulsen4224[url=https://hizliresim.com/MmuvZ4][img]https://i.hizliresim.com/MmuvZ4.jpg[/img][/url] bana da yorum yapabilir misiniz 13 haftalık henüz ilk kez merak ettim :)
Burcag [url=https://hizliresim.com/MmuvZ4][img]https://i.hizliresim.com/MmuvZ4.jpg[/img][/url] 13 haftalık fikri olan var mı :)) ultrasonda cok hareketliydi ultrason doktoru 20 dk uğraştı uğraştı göremedi 🙊 postu görünce merak ettim :)
Halise2121 [silindi] kalp atışı ve kesesi erkek bebek gibi ama gene d daha minnak 🤭 allah gönlüne göre versin