Gizemburak35 Bugun covid testi oldum. Eger pozitif cikarsam acildeki doktor bebege de anne karnindan test yapilmasi gerektigini soyledi. Doktoruma yazdim ondan donus bekliyorum. Sizlerden bebegine covid testi yaptiran oldu mu? Cok saskinim suan
Hanife9129 Gizemburak35 hayır kuzum ben o zaman 4 aylık hamileydim pozitiftim 10 aylık bebeğime sadece boğazından sürüntü alındı ama hemşireyim anne karnındaki bebeğe test yapıldığını ilk defa duydum zaten sen pozitifsen o da pozitiftir öyle düşün başka bi doktora görün istersen
Burcuckmk Gizemburak35 bende 14 haftalikke gecirdim doktorum sadece rutin kontrolleri yapti bebek iyi mi diye o kadar test yapıldığını duymadim bende
Gizemburak35 Hanife9129 evet bende ilk defa diydum. Doktorumda yapilmasi gerekiyor dedi ama ben yaptirmak istemiyorum. Bir ben degilim geciren rabbimin izniyl3 atlatiriz insallah🙏
Gizemburak35 Burcuckmk tuhafima giden doktorumda yapilmasi gerekiyor dedi ama ben yaptirmayi dusunmuyorum ve baska doktora da gidecegim
Burcuckmk Gizemburak35 hatta doktorum dediki cok buyuk bir enfeksiyon geçiriyorsunuz ama vücut bunu bebeğe iletmiyor covidde dedi kalp atislarina haraketlerine baktı gonderdi
ZeyAk @Gizemburak35 bende geçirdim ve ilk kez böyle bir şey duydum anne karnındaki bebekten nasıl bir test alacaklarmış ki 🤔 şu ana kadar zaten anneden anne karnındaki bebeğe geçen bir semptom görülmemiş ki her türlü yani saçma
Gizemburak35 Burcuckmk doktoruma sordum siz bu testi onericekmisiniz diye evet dedi. Resmen ozelde parasal yonden bakiyorum suan. Hic kimsede duymadim anne karnindaki bebekten ornek alinip covid testi yapildigini
Burcuckmk Gizemburak35 nasil bakiliyormus cok merak ettim hic bi yerde boyle bi uygulama duymadim bi detayli araştır neymis değilmiş
Gizemburak35 Burcuckmk aynen arastiricam ve yaptirmayi dusunmuyorum. Ilk gebe olarak ben yakalanmadim sonucta allahin izniyle atlaticas insallah