baby3_ Arkadaşlar 33 haftaya girdik. Ama kilo alımın nerdeyse hiç yok 6,5 kilo aldım sadece. Belimi yoran yada vücudumu yoran birşey yok. Ama diz ağrısından müzdaribim hiç yaşayan oldu mu
baby3_ bryc canım bende kalkarken oluyo ve yere oturmuştum bir kez kalkamadım cidden gözümden yaş geldi kalkarken . 1 hafta sonra kontrolüm var. Sorcam doktora . Kramp olsa magnezyum veriyorlar ama bu öyle de değil gibi