baby3_ Ates21 ben patikli zıbın ve içine alt giydirmeyi düşünüyorum 2 kat yani. Külotlu çorapla şahsen ben hiç rahat edemiyorum bebeklere sıkı giydirmek doĞru değil bence . Ama yaşadığınız yere de bağlı tabi
Arwenx Ates21. Bebegi sıkmaya gerek yok bnce bn kızımda iki kat patıkli giydirmiştim. Nasip olursa bu kızımdada öyle yapıcam.
Annecik_ İnce pijamalardan içine ince kat giydirseniz daha rahat olu sanırım derisi ince sıkabilir bebeği
meryemerdemir bebekler dünyayı elleri ve ayaklarını kullanarak hissedip algılayabiliyorlar o kadar kat kat giydirmek yerine evin ısınını bebeğin üşümeyeceği şekilde ayarlayabilirseniz daha güzel olur 💐
pptya01 Bi ay sonra kalça ultrasonu çekiliyor önemli kemikleri çok hassas çok sıkmış olur külotlu çorap pijama falan giydirmek daha iyi olur.