Öncellikle hep burda okurdum cok hosuma giderdi inşaAllah oyledir derdim ama rabbim her zorluga bir kolaylık Nasip ediyor elhamdülillah 13 01 2021 gece 12′de sancım tuttusaçlarım aralıklı gelmeye başladı biliyordum doğum sancısı olduğunu hemen yürümeye başladım baktım geçecek gibi değil ne nişan var ne su eşimle hastaneye gitti 2 santim açılmam vardı Beni Nts bağladılar ama o anda büyük lavabom şiddetli şekilde gelmeye başladı ardından kusmalarim başladı Ama tabi ben de böyle oldu başkasında başka bir şekil olabilir herkesin bünyesi bir değil nts şey doğru düzgün çekemediler gece 12 buçuktan öğlen 14 kadar çektim 37 haftalık olduğum için açılmam ilerlemiyordu saate bir ilerliyordu ve doktorum Bakti Çocuğun kalp atışı duruyor acil sezeryan denildi acilen sezeryana alındım sezeryana girerken oradaki Hemşireler beni düğüne götürür gibi süslediler tabi benim içimde korku vardı çocuğum bir şey olacak diye ama Elhamdülillah çocuk doğdu yüzüme verdiler çok harika bir duyguydu Elhamdülillah Sezeryanda olsa Normalde olsa ikisi de aynı Sonuç olarak Çocuğunuzu siz doğuruyorsunuz ve anne olmak çok harika bir duygu Ama tabi Ameliyat sırasında Ben de bir komplikasyon oluştu ve çocuk da ben de enfeksiyon kaptık Bu nedenle ben 6 gün yatima hastaneden çocuğum hala küvezde Elhamdülillah Doktorlar iyi diyor Rabbim nasip ederse çıkacak Şimdi hastaneye de gelmiş olursak Yani devlet hastanesi diye demiyorum ama gerçekten de böyle bir hastane Hiçbir yerde yok çok harika bir hastane hemşireleri olsun doktorları olsun bilgi vermeleri olsun Ankara’da oturan Çoğu kişi özele gidip 6, 7 bin veriyor ama yani gerçekten de şehirhastanesi diye demiyorum ama özelden hiçbir fark yok Çok güzel gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz bana soru sormak isteyenlerin sorularına cevaplayabilirim Çok teşekkürler🥰❤