Merhaba hanımlar
en son kontrolümüzde oğluşumun gelişimi vaktinde gidiyordu. Şuan olması gereken haftası 32.
bugün kontrole gittiğimizde doktorumuz bebek 2hafta önde gidiyor 34 haftalık görünüyor dedi. Şekerli ve hamur işi çok tüketme yoksa erken doğum riskin oluşur dedi.
son aylarda deli gibi canım çikolota çektiği için tüketimim çok oldu. Bebiş kilo alsın diye kaşar , tahin pekmez çok yedim. Birde puding yedim son sıralar hep canım istiyordu dayanamıyordum.
benim gibi olup bebeği önde giden anne adayları neler yememeye dikkat ediyorsunuz? Meyvede mi yememek lazım? Yardımınızı rica ediyorum