Kızlar 38 haftalık hamileyim. Doğumum normal diye bekliyoruz . Ben 2 adet alt üst pijama koydum , 1 tane de sancı odasinds giymek icin gecelik koydum . Hala düşünüyorum acaba bir tane daha pijama takımı almalımıyım kan vs birşey gecer mi ? Yardımcı olursanız sevinirim . Sizler neler koydunuz sizce en gerekli ne ?