Merhaba adanadaki doktorum coraspirin kan sulandırıcıyı 14.haftaya kadar kullan dedi fakat izmirdeki doktorum ise kullanma dedi daha önce düşük vs yoksa kullanmamam gerektiğini söyledi kullansam mı kullanmasam mı ? Cok kararsız kaldım ve kullanmasam ya birşey olursa