enise2017 Herkese merhaba 35 haftalık olduk biz hali ile karnımın içine sığmıyor artık minnoş kızım ama gün içinde 2-3 kere hıçkırık tutuyor sürekli hık hık karnımın içinde☺️☺️erken doğum belirtisi olabilir mi bu durumu yaşayan varmı ?
dyglsvn enise2017 36. haftadayiz, geçen haftalarda da öyleydi ama daha da arttı sanki. Ve çok uzun sürüyor😄 hiç rahatsız edici değil ama bu kadar sık olmasinin sebebini ben de merak ediyorum😀
Ceren25 enise2017 bende 35+1 haftalığım benimde öyle ben yemek yedikce minnağımı hıçkırık tutuyo 😊 sürekli hıçkırıyoruz 🥰
ogretmenanne16 Feyzaaa1 😂😂Aynen ben de.. Bence kalk Bi şeyler ye anne açım suyunu içiyorum diyo bence :)
ogretmenanne16 enise2017 33. Haftadayım benim de öyle canım bazen 5 6 oluyo… Be iyi bir şey olduğunu duydum.. Emme refleksi gelişiyormuş.. Biraz yemeyi seven bebişler fazla hıçkırırmış diye duydum :)
Burcinisp88 enise2017 ciğerleri gelişiyor. Doğduktan sonrada hıçkırmaya devam edecek😀 benimki de aşırı hıçkırıyor 😀
enise2017 segoseco Dr da iken tık tık vurma sesi gibi kuvvetli karnımdan ses geliyordu daha önce olmuştu kalp atışımı acaba demiştik Dr hıçkırık panik yapma dedi o gün öğrenmiştim 😍
Esra-33 enise2017 şuan bu postu okurken hıçkırmaya başlaması🥰🥰bende 33 haftadayım günde en az 3 kere hıçkırıyor 5 6 dakka sürüyor iyi bişey hıçkırması demekki karnı doyuyor ve genişliyor midesi