Smybbs Az önce tuvalette küçücük embriyoya benzer bişey gördüm kahverengiydi. Şuan 5haftalik hamileyim. Leblebi boyutunda olması lazım aynen o boyuttaydi.ve karnımı boş hossediyorum sanki göğüs hassasiyetinde gitmiş gbi. 5.yilin sonunda tüp bebekle hamile.kalmistim 😔😔😔 bu şekilde ağrısız kanamasiz düşük olurmu. Böyle yalnizca embryo dusermi. O embriyo değilse ne olabilir ki 😔
Sude63 Smybbs tüp bebek yaptırdıktan sonra kahverengi lekeler normal görülüyor ama tabi leblebi gibi diyorsan doktorunu ara haber ver
Nida_Y Smybbs yani benim bildiğim düşük şiddetli adet sancıları ve kanama ile başlar inşallah siZinki lekelenmeyle karışık akıntıdır. Doktorunuz ne dedi
Smybbs Sude63 evet kullaniyorum başka hiç bir leke yok sadece lavaboda gördüğüm.o küçük şey var. Birde hislerim. Karnında bı bosluk hissediyorum 😔
Smybbs Sude63 yerleşme kanaması gördüm iki gün sürdü bitti ama bu böyle yuvarlak gbi sağa sola saçakları olan biseydi kopmuş düşmüş gbi. Eşimde şehir dışında .ne diycem doktora zaten sürekli biseyler soruyorum. Sorularım sacmaymis gbi cevap veriyor. Önce buraya sorayım dedim. Hala ağrı kanama vs yok
Smybbs Nida_Y inşallah. Daha yeni oldu eşim şehir dışında. Çok dikkat ettim haftalardır ev isi bile yapmıyorum ilaclarimi düzenli kullaniyorum offf
Sude63 Smybbs korkutma kendini progestan ilaçlarıda bende çok kahverengi lekelenmeler yapıyordu inşallah önemli bir şey yoktur bende çok korkutuyordum kendimi ama çok şükür şimdi kızımla 25 haftayı bulduk hala bir şey olacak endişesiyle bakıyorum Allah büyük inşallah Rabbim sağlıkla kucağına verir yavrunu 🤲
Smybbs Sude63 yaa inşallah daha da sabah kullandimmprogestani inşallah odur..çok.korkuyorum bu kaçıncı deneme çok yıprandım maddi manevi. Siz de hayırla sağlıkla kucağınıza alirsiniz inşallah . Rabbim.tamamina erdirsin 🤲
BusraTass Evet oluyor canim, düşüğün de farklı çeşitleri oluyor, örneğin hiç düşmeden bile gebelik karında sonlanabiliyor maalesef “missed abort” denir. , sessiz düşük. Umarım birşeyin yoktur