Sude63 Hiç korkma canım bana da demişti doktor, 4 hafta ağladım üzüntüden yapmadığım kalmadı ama kendine yapıyorsun. Bebekler daha çokküçük olduğu için hassas ölçümler bunlar yanlışta ölçülmüş olabilir, o yüzden hiç korkma. Benimkindede su var demişti çapı büyümüş demişti ama korkulacak bir şeyyok yakından takip edicez dedi, bir sonraki ay gittiğimde hiçbir şey çıkmadı. Şimde her gittriğimde soruyorum yo bir şey diyor:)