Evremadas yedim ama ne hallerle yedim 🤦🏻♀️ ya ilk haftalarda ben hicbisey yiyemiyordum asırı mide bulantım vardı ve su bile icemiyordum sonra vicdan yaptım sanırım artık herseyi yiyim de bebegime vitamin olsun kafasındayım. 2-3 gün yemiyorum ama artık yani okadar bunalmısım ki hamilelikten sonra asla yemeyi düsünmüyorum