Hafizerabia Kizlar 6 gun kala yani dun beta baktirdim 0 erkenmi yaptimki cok uzuldum hic yukselme ihtimali yokmu ki boyle durum yasayan varmi :(
mlkkk Hafizerabia gebelik varsa çok az da olsa yükselme olurdu ama çok erken yapmışsın gecikme olursa yaptırın
Burcu4135 Hafizerabia ben de 5 gün önce yaptırdım 0 cıktı. Reglimin gecikmesinden 1 gün sonra yaptırdım 88 cıktı. Geç döllenme olabiliyormus. O yüzden sıkmayın canınızı. Geciktikten sonraki tahliller daha kesin sonuc veriyor.
Burcu4135 Hafizerabia belirtilerim kasık ve bel agrısı uyku hali göğüsler de hassasiyet birde göbegimden asagı inen bi cizgi. İnsallah sende de böyle olur. Biraz daha sabredip yaptır testi. Beni de bilgilendir merak ettim. Dua edicem senin için ☺️
Burcu4135 Hafizerabia benim aksıne akıntım olmadı. 2 gundur basladı. İnsallah guzel haberlerını beklıyorum. 🤗