Kızlar sizden dua istiyorum. Daha önce bi kaybım var diye hep korkularla randevulara gidiyordum çok şükür bebeğimi hissetmeye başladım diye içim birazcık daha rahat şuan. Bugün detaylı ultrasonumuz var insAllah bir sıkıntı ile karşılaşmayız duanıza ihtiyacımız var 🙏🏻♥️ Şimdiden Allah razı olsun 🤲🏻