Kızlar Selamun aleyküm öncelikle sormak istediğim bir konu var idrar testi 19 Ocak regl günüm ve hala olmadım normalde günüm hiç şaşmaz dün test yaptım ama negatif çıktı 2. Testi sizce ne zaman yapmalıyım ve sabah ilk idrar daha iyi mi sonuç verir çünkü gün içinde yaptım teşekkürler. (Bu arada şuan ilçedeyim sıra bulamadım eşime de söyleyip yoksa eğer umutlandırmak istemiyorum çünkü uzun zamandır bekliyoruz anlayacağınıza eminim.)