sena1608 Merhaba anneler😊 Ön dişlerimde dolgu var ve düşmek üzere. Şuandada 4 aylık hamileyim. Kaplama yaptırmak istiyorum ama korkuyorum. Aranızda hamileyken diş yaptıran yada çektiren var mı acaba ?
Haticee0393 sena1608 ben varım canım 14 haftalığım 5 gün önce diş çektirmek zorunda kaldım. 3 doktora sordum hepsi çektir bişey olmaz dedi 🤷🏼♀️ Dolgu da yapılacak bir süre sonra
Merve43 sena1608 şuan diş tedavisi için en uygun zaman olan ıkinci trimesterdasınız yaptırabilirsiniz ben diş çektirdim 17 haftaliktm bi sıkıntı olmadi